POMEN SPANJA ZA ZDRAVJE

Vedno več raziskav kaže na to, da uporaba pametnih digitalnih naprav pred spanjem vpliva na slabšo kakovost spanja...

Problem je v modri svetlobi, ki jo pametne naprave oddajajo - telefoni in ostalo, saj takšno svetlobo možgane stimulira v nasprotju z rumeno, ki nas uspava.

Velika večina ljudi potrebuje med 7 do 9 ur spanja, za optimalno regeneracijo in v tem času se možgani očistijo nevrotoksinov. Posledice pomanjkanja spanja so zmanjšanje produktivnosti, slabša zmožnost pomnjenja, razdražljivost, glavoboli (migrenski), upočasnjenost, težave s krvnim pritiskom, debelostjo, zmanjšana odpornost, povečane okužbe (prehladi, gripe, porast telesnih vnetij – porast indikatorja vnetij CRP), srčno-žilna obolenja, vnetne črevesne bolezni, diabetes, demenca, hormonska neravnovesja (inzulinska rezistenca, dvig kortizola, padec lepitina, neravnovesje ščitničnih hormonov, za 70 % zmanjšano nastajanje testosterona), genske nepravilnosti, depresija, več nesreč z avtom, rak... Brez spanja lahko celo umremo!


Hkrati pa je pomembna tudi kakovost spanca, zato se poskusite pred spanjem umiriti. Naj bo to telesna aktivnost, dihalne vaje, meditacija... poiščite tisto kar vas pomiri, da si lahko resnično odpočijete, to je ključnega pomena za vaše zdravje.


Najbolj nas razveselijo naše stranke, ki po terapijah pripovedujejo o bolj globokem spancu in počitku, ki ga že dolgo niso izkusili. V kolikor mislite, da lahko pri poti do boljšega počutja pomagamo tudi vam, vas bomo seveda neizmerno veseli.